dilluns, 28 de novembre del 2011

Anècdotes. La gravació


Quan jo  tenia tres anys o  quatre anys , vaig agafar una càmera , i ma mare gravava mentre jo agarrava una cadira i, me ficava damunt de la cadira i vaig ficar un CD titulat: ''Antes muerta que sencilla'' El va fer  Maria Isabel a mi sempre m'encantava cantar i escoltar-la i ara no està de moda quina pena ...
La setmana anterior el dia 1 de novembre vaig agafar la càmera on ma mare m'havia  gravat i  me vaig a ficar a riure ... ja ja ja ja ja
Desprès vaig pensar ensenyar-los  als meus tios abis i la meua veïna i se'n van riure molt.
Me va donar una vergonya  impressionant. Si ho arribe a saber no li la ensenye a ningú.

Autora: Martina Santos. 5è B

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.