divendres, 1 de març del 2013

La meua col·lecció de monedes


Hola em dic Lolo i tinc una col·lecció de monedes antigues. Tinc monedes de fa 10, 100, 1.000 i 1.500 anys. Tinc monedes del Japó amb un dragó, una egípcia, una d’Itàlia, una de la primera República, una d’Alfons XII, una d’Israel, una de Taiwan i moltes pessetes.

Tots els diumenges vaig al costat del camp de futbol i allí venen monedes i bitllets. Jo em solc comprar. També tinc bitllets de la República i una moneda especial que era de l’Imperi Romà!!!

Les pessetes de 25 solien tindre un forat dins però una que tinc de 2.000 no el té. També tinc una moneda extranya que crec que és de fa 1.500 anys. Aquesta és rodona i té un forat a un costat per a penjar-te-la al coll amb una corda xicoteta. També hi ha una escultura dels pastors fent eixir l’aigua com deia l’himne. A l’esquerra teniu tres monedes de la meua col·lecció.

Text escrit per Lolo López. 5èA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.