dilluns, 21 d’octubre del 2019

Una nau misteriosa


Un dia estava aplegant a l’aniversari del meu cosí i meu vaig passar molt be però hi havia una cosa estranya i misteriosa. Dalt de la nau tenies que escalar per aplegar a una habitació tipus golfa vaig aplegar i era un laberint! Vaig entrar i la guia i va contar una historia que en un aniversari va entrar una xiqueta i estava pel laberint i se va caure d´un forat. Se va quedar allí. Al final del aniversari la van trobar. Estava plorant i plorant. Quan jo vaig entrar era gegant: tenia molts camins, normal que se perdera la xiqueta però era molt tenebrós. Bé al final vaig eixir bé del aniversari. Va ser una passada!

Text escrit per Hugo Martínez. Sisè A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.