dimarts, 13 de novembre del 2012

Solidaritat X


Un dia assolellat, sense cap núvol en el cel, hi havia un xiquet que anava amb moltes coses a la mà:
3 barres de pa, un rellotge, uns llapis... Això no podia ser.

El pobre xiquet no podia amb tot. Li vaig dir: vols que te portem a ta casa? Ell em va dir:
sí per favor, moltes gràcies.

El meu pare molt amablement va portar al xiquet en el cotxe. Vam estar una bona estona parlant.

Finalment quan vam arribar a sa casa li vaig dir: Vols vindre demà a jugar a ma casa?
Sí me encantaria. Em va dir que es deia Gabriel, jo li vaig dir: em dic Erik.
Ell quan ja se'n anava a s casa em va dir: Gràcies, per portar-me a casa I portar tot el pes de la compra que m'havia manat ma mare.

Text escrit per Erik Villajos. 5èB

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.