dijous, 27 d’octubre del 2011

La colònia. Anècdotes


Quan jo era xicoteta ma tia se'n va anar de viatge a Marroc. Allí, li va comprar a ma mare una colònia i quan li la va donar, com era una botella molt, estranya la vaig agafar i quasi se me cau a terra, però per sort la vaig agafar a temps.

Al següent dia encara tenia curiositat i la vaig agarrar i me vaig posar una miqueta, feia bona olor.

Un altra volta li vaig dir a ma mare que si me deixava posar-me'n una miqueta més, però me va dir que no, perquè al final se li gastaria .

Per la vesprada ma mare estava llavant la cuina i els plats i me vaig arrimar a la seua habitació, anava a posar-me'n una miqueta. Como no ho vaig fer bé me la vaig llançar tota damunt i vaig buidar la botelleta.

Autora: Ana Moreno. Sisè A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.