dimecres, 19 d’octubre del 2011

La primera vegada: el circ.


La primera vegada que vaig anar a un circ tenía 6 anys. Quan vaig entrar els meus pares, el meu germà i jo ens vam sentar en els nostres seients.
Primer van ixir uns pallassos molt divertits que estaven pegant-se, però en veritat no se pegaven.
Després van ixir uns elefants caminant a dues potes, era impressionant.
Mentre els elefants donaven voltes a dues potes, dalt d’ells estaven trapecistes, eren dos i anaven vestits iguals, eren molt bons.
Finalment va ixir el domador dels tigres i, mentre actuaven, passava una senyora amb un bebé tigre i me van fer una foto amb el bebé tigre.
Quan és va acabar la funció del domador de tigres es va acabar, el circ es va acabar i ens vam anar.
Autora: Lucía Gil. Sisè B

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.