dimecres, 21 de març del 2012

Quant tinga 80 anys II


La meva vida serà un poc costosa perquè quan eres major costa més fer les cosses. Espere tindre una bona casa i poder viure bé. Normalment a aquesta edat la gent està jubilada. Espere poder fer algunes de les coses que faig ara com: estar amb els meus amics en família i anar al parc a passejar per no estar molt cansat.

També espere no tindre alguna malaltia, però a eixa edat normalment tots tenen alguna. Espere que gent de la meva família m'ajude a fer alguna cosa si no puc. Per divertir-me espere eixir a pegar alguna volta per alguns llocs.

A eixa edat el dia per a mi el dia seria molt llarg perquè em cansaré les cames. Espere tindre una casa gran i ven neta.

Normalment a eixa edat jugaré igual a cartes amb amics i amb família. Espere passar els Nadals com sempre anant a sopar i després jugar a algun joc de taula i mirar un poc la televisió.

Text escrit per Jose Dorado. 5èA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.