dimecres, 6 de novembre del 2013

El meu iaio Antonio

Hola, em dic Esther, tinc un iaio que es diu Antonio. Et vaig a contar la seua vida.
Primer va nàixer el dia 19 de setembre de 1935, es a dir abans de la guerra civil espanyola.Va viure uns anys a una casa en mig del camp perquè el seu pare era guarda forestal, als 16 anys el meu iaio treballava de pastor i va conèixer al pare de la meua iaia i es enamorar d'ella i es van fer novios,
Més tard el meu iaio se'n va anar a la mili. Quan va tornar de la mili i es va casar amb la meua iaia, van tindre al meu tío Ángel. Com el meu iaio no trobava treball a Ciudad Real van anar a viure a Borriana i alli van tindre al meu tío Javi, aleshores va trobar un treball ací a Vila-real i tota la familia va vindre a viure a aquest poble.Van començar a treballar de casers en un masset. Es va posar a estudiar per a saber soldar i va trobar un bon treball. Aleshores va nàixer  ma mare, Ana.
Amb el pas dels anys ha tingut tres nets: el meu germà Sergio, la meua cosina Alejandra i jo


Esther Tierraseca. 6èB. Botànic Calduch

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.