dimarts, 5 de novembre del 2013

El meu iaio Eduardo

El meu iaio tenia 87 anys quan va morir fa unes setmanes.
Li agradava anar a passejar totes les dies. Quan arribava a casa se posava molt content perquè li agradava estar amb nosaltres.

Un dia se'n va anar a passejar i em va vore, em va donar diners per a comprar xutxes. En casa jugava molt amb el gos que tenim, jugava a la pilota, anava al parc a passejar-lo i a jugar amb ell a moltes coses.

De vegades, per les vesprades cridava als seus amics per anar al parc a jugar a les cartes. Se divertia molt xarrant de les seues coses i entretenit-se amb els amics.

Moltes voltes jo anava amb el i amb el gos a jugar a les cartes o a passejar pel poble. De vegades anàvem a comprar menjar per a dinar o sopar.

Danae García-Carpintero. 6èB. Botànic Calduch.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.