dissabte, 9 de novembre del 2013

La meua iaia Teresa

La meua iaia Teresa, va nàixer a Chiclana de Segura província de Jaén, el dia 25 de febrer de 1940. Els seus pares es deien Domingo i Fuensanta, que van tindre quatre fills, Antonio, Manuel Domingo i Teresa.

La meua iaia era l'única xica i la més menuda,ella, es va ficar a treballar molt joveneta quan a penes tenía nou anys, treballava al poble en les cases de la gent rica fent feines. No va poder anar a l'escola perquè tenia que ajudar a sa mare i als seus germans .

Va conèixer al meu avi perquè eren del mateix poble i es van casar en l'any 1964, de viatge de nuvis van vindre a Vila-real, així van trobar treball i es van quedar . Van tindre dos fills el meu pare Andrés  i el meu oncle Domingo.
La meua iaia va treballar arreplegant bajoques i al temps en el magatzem  de conserves .
Als poc anys l'agarraren al magatzem de la taronja i així va treballar fins que vaig nàixer quan es va jubilar  per a cuidar-me.

Actualment té quatre néts: Andrés Chema, Arantxa i jo.
Ella ara viu molt tranquil·la a sa casa en Vila-real, on nosaltres anem a visitar-la moltes vegades.

Erik Villajos. 6èB. Botànic Calduch


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.