dimarts, 3 de desembre del 2013

Un dinar inesperat

Un dia mon pare em va dir: vols que ens anem a la pizzeria? Jo li vaig contestar: -Sí per favor. Aleshores ens vam anar tota la família . Estàvem allí esperant mitja hora que s'em va fer eterna. Per fí ja ens van donar les pizzes. Jo la estava gaudint molt, quan de sobte un cambrer que coneixia el meu cosí ens va dir que a la sala del costat estava Alberto Contador. Qasi m'entravesse amb un tros de pizza. Després quan em vaig acabar la Procciuto, que estava boníssima, vaig anar a veure si estava, jo tenia molta vergonya, però, allí estava. Vam esperar a que acabara i li vam demanar una foto. Actualment eixa foto està a la carnissería de mon pare.

Text escrit per Adrià Gonell. 6èA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.