dilluns, 31 d’octubre del 2016

EL REGAL DE MA MARE



Un dia d'agost ma mare me va donar una caixeta però molt xicoteta. Me va dir que encara no l' obrira ,li vaig dir perquè i me va dir que de la meua família tots havien obert esta caixa als 10 anys però el dia 31 de desembre .Quan va arribar aquell dia li vaig dir que si podia obrir-la i ella me va dir que encara falta un poquet que l'obriria quan acabem de
prendre-mos el raïm , al acabar me la va donar i me deia: Alejandra, ,esta caixeta es molt especial. Jo amb les llàgrimes als ulls la vaig agarrar. Lo que tenia dins era increïble ,eren fotos de tots els meus familiars i jo tenia que ficar un a altra .
Per a una persona molt important en la meua vida:MAMA.


Alejandra Macian











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.