dijous, 27 d’octubre del 2011

El jardí del papagai. Anècdotes


El dia vint-i-u d'octubre a l'excursió de sisé  vam anar a Peníscola a vore els lloros, hi havia moltes espècies: que si cacatues,tucans,papagais...
Els cangurs a que són curiosos? Donc jo n'hee vist a tres metres: són grans,forts i saltadors. Vam entrar a varies gàbies a donar menjar als pardal, però us recomane no perdre-vos la gàbia gra, allí hi ha lloros enormes de mig metre d'alçada,
que jo li vaig donar de menjar al mes gran de la mà... tenia la llengua "ASQUEROSA"!!
Quan vam anar al SHOW estaba: FLOPY,TIGRE,MARCELITO,MAIGHEERA...
Va eixir un tucà i el xic que feia l'espectacle va dir:
- Qui vol eixir a colaborar?
Tots van alçar la mà, però ell va traure un paperet i va cridar a:
- Luís, Marc i Anna.
En eixe moment jo estava pensant: isc o no isc, soc jo o no a qui ha cridat.
Quan vaig aplegar a l'escenari me va dir:
- Alça la ma esquerra, posat el gra de raïm als llavis i quedat quiet.
Ho vaig fer i el tucà és va passejar pel meu braç es va arrimar a la cara i va agafar delicadament el raïm dels meus llavis.
Us recomane que aneu.

Autor: Marc Gonell. Sisè A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.