diumenge, 27 de novembre del 2011

Anècdotes. El peix dins la camisa.


Fa dos anys, en estiu, un dia quan feia  molta calor, vaig anar al port del grau perquè allí s'està fresquet. Vaig anar amb els meus pares, els meus oncles i la meua cosina.

Vam prendre un refresc i després anàrem al lloc on estan les escales per a donar-li de menjar als peixos. Aquelles escales estaven mullades perquè els peixos esquitxaven. Hem  vaig apropar fins a l'últim escaló, i de repent ... xof! Vaig esvarar i  caigué  a l'aigua.

Vaig eixir tot xopat de dalt a baix amb olor a peix i ple d'algues.

La gent no parava de riure's perquè em va entrar un peix dins la camisa i movent-me com un boig perquè isquera el peix.

Va ser una experiència inoblidable!

Autor: Guillem Soler. 5è B

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.