dilluns, 23 de maig del 2016

Escriure...


Ja fa temps que estic trist, sabeu? No tinc ganes de res, no tinc fam últimament, estic deprimit... de l'única manera que m'anime una mica és quan escric, quan estic a soles amb un bolígraf i un paper i ... Quan escric, la gent diu que soc original però, sabeu com intente ser original? Bé, doncs m'imagine què dirien escriptors com Eduardo Mendoza. I escric, pense i escric. Quasi sempre escric. Últimament li dic al meu professor Carlos Bernat que faré una història original que el deixarà bocabadat però jo no pense que puga fer-ho, sabeu? Amb açò vos deixe amb aquest curt relat. Perquè no fa falta fer una llarga història si després no saps de que va, no?

Text escrit per Artur Vila. Sisè A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.