dimecres, 25 de gener del 2012

El colom Riki

Sara em contà que per un carrer d' aquesta ciutat se' n va trobar al colom Riki, el colom de la pau. Diu que ja està molt vellet, que no vol seguir volant amb la branqueta d' olivera com antigament. Té trencada una pota, i un morat destaca en la seua cara. Jo em preguntava per què. Ella em contestà:

- Ves-te' n demà a la placeta que està prop de ta casa i ho descobriràs.

 Ara estic de camí. Falten dos cantons per arribar. Hmmm... Crec que és ací. Observe a dreta i esquerra. Veig arribar al colom, amb un vol defectuós. Em diu:

- Sara m' ha dit que vols que et conte el que em va passar. Doncs, escolta bé. Fa poc em vaig trobar al Corb de la mort amb la seua dona, la Corba de la guerra i m' insultaren. Jo em vaig ofendre, però, no obstant, no vaig discutir amb ells; sé que no és bona eixida. Ells, com no em respecten, em van donar una picotada.

-  No et sentes malament, Riki-. li acabe de dir- Pren, m' ho acabe de trobar- I li estic donant el collaret de la pau que he trobat de camí. Realment, és una bonica imatge: Un colom amb un collar de la pau.

Escrit per Maria Monzó. 5èA Botànic Calduch

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.