dimarts, 5 de novembre del 2013

El meu iaio Abdelbadi

El meu iaio va nàixer a Rabat, la capital de Marroc, el 1949. El seu pare era policia i la seua mare s'ocupava de les feines de casa i dels fill. Els seus primers anys d'estudiant van ser molt fàcils, però després li va costar. Al final va ser molt bon estudiant i va aconseguir se comissari, li agrada resoldre conflictes i ajudar-me amb molts consells d'home savi. Li va agradar molt els moments en que va tindre fills primer el meu tío, segon la meua mare, tercer les meues ties.

A mi m' agrada molt el meu iaio, me dóna bons consells, me compra de tot com els meus pares i quan vaig nàixer es va posar molt content.

Haitam Badoui. 6éB. Botànic Calduch

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.