dimecres, 13 de novembre del 2013

El meu iaio Vicent


El meu iaio va nàixer el dia 23 de desembre de 1939.
Als 14 anys va començar a treballar d´obrer.
Als 22 anys va conèixer a la iaia Amparo, en eixa època  no era iaia, ni tampoc mare, es va casar quan ell tenia 26 anys, el 27 d'abril de 1966.

Van tindre dos xiquetes, la tia Ampa als 27 anys , i a Ana (La meua mare) als 32. Els meus iaios tenen dos cases, a l'hivern viuen a la casa de Vila-real, i a l'estiu a la casa de Benicassim, a mi m'agrada més aquesta, aixi em banye a la platja.

El meu iaio té un hort i planta de tot, li agrada anar a caçar, també li agrada vore pel·lícules d'indis, caminar i vore el futbol, es del Villarreal F.C, com no!
Unes de les pel·lícules que li agraden son Guerra y Paz y Lo que el viento se llevó.

Ana Ponce. 6èB. Botànic Calduch-
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.