dijous, 19 de desembre del 2013

Un dia en la piscina

Fa dos anys la nostra classe vam anar a la piscina municipal a nadar .

Aleshores un dia estàvem en fila, i ens va tocar junts a Adrià, Pablo, Claudia i jo. Estàvem nadant i Claudia em va dir:

- Al fons de la piscina hi han 2 €
I jo vaig dir:
- A on estàs?
Claudia em va dir :
- Espera que tornem i t'ho diré
Doncs que em va dir on estava i jo vaig mirar, i li vaig dir:
- Això és una pesseta! Vaig a dir-li-ho a Pablo i Adrià
Els vaig dir on era i eills es van posar dins la piscina per a agafar-la i van pujar. Claudia i Alba van dir a la mateixa vegada:
- Ho haveu agarrat?
Pablo va contestar...
- Era un xiclet!
Tots van començar a riure... 

Text escrit per Alba Broch. 6èA


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.