diumenge, 25 de març del 2012

La balança


La balança és una eina que s' utilitza per a pesar. Hi ha peses de 5kg, 10kg,
20kg , 35 kg i 50 kg.
Hi ha molts tipus de balances però de la que estic parlant és de ferro te dos
ganxos i s'utilitza per a mesurar el pes de les taronges, les llimes, la farina...

Ara les balançes són elèctriques per a pesar-nos , també les utilitzen les fruiteres
per a pesar les fruites...

Parle d'aquest tema perquè jo tinc una que era del meu avi i el meu tio, tenien una
empresa de taronges, es deia ''FRUTAS HERCASMA'' que vol dir Frutas Hermanos Castelló Mata.

La balança ha passat de eina de treball a element de decoració.

Text escrit per Inés Rodríguez. 5èB

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.