dimecres, 21 de març del 2012

Quan tinga 80 anys IV


Quan tinga 80 anys eixiré a fer footing amb les meues amigues i amics, el meu marit estarà animant-me. Viuré en una vila molt gran, me l'avien fet els meus pares per a quan siga mes major.

Tindré 2 fills una xica i un xic que és diran Laura i el xic Erik. Laura serà policia com jo i Erik metge. La meua germana també vol tindre 2 fills ( Enric i Jaume.) Jo a soles vull estar en casa veient a la tele, fer neteja en casa i anar de compres en el meu marit i en la meua filla. Quan tinga 80 anys serè una anciana molt vella tindré una casa un poc més vell que la villa dels meus pares. Li donaré tots els diners als meus fills.

Els meus fills vindran a visitar-me i a menjar em mi en el meu marit. Esta es la història quan tinga 80 anys

Text escrit per Elena Moise. 5èA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.