dimecres, 21 de març del 2012

Quant tinga 80 anys V


Quan tinga huitanta anys probablement viure en una casa àmplia molt néta amb un gran pati, dins de la casa tindre un muntó de fotografies de la meua família. Jugaré amb els meus néts xicotets, visitaré el mon amb les meues amigues i la meua germana Victoria, tindre un marit que m’ajudarà en casa en les faenes.

Hem divertiré jugant a jocs de taula amb la família sobretot amb la meua germana Victoria. Per les nits veure la televisió amb la família. La Nit de Nadal i la Nit de Reis, tots els meus fills vindran. Menjarem, portaran als seus fills o filles i jugaran fins l´hora de sopar portaran als meus nets xicotets fins l´hora de sopar. La nit de reis en menjarem el rosco tots junts.

Aniré tots els dissabtes amb la meua germana a buscar roba per als meus nets i per als seus. Desprès anirem a menjar a algun restaurant. A continuació passarem per la pastisseria i comprarem algunes pastes per a berenar tots junts.

Visitaré a la meua germana Victoria per a vore com esta , també aniré arreplegar-la quan ens anem de viatge tota la família. Aniré a visitar els meus fills festius, diumenges i sobretot quan estiguin malats ells o els seus fills i ells ho faran amb mi quan estiga malalta o no me trobe bé. Els festius ens reunirem per a menjar tots junts, farem el menjar entre tots.

Text escrit per Carmen Gil. 5èA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.