dimecres, 24 d’octubre del 2012

Els zombis ataquen

Un dia vaig eixir de la meua casa quan vaig vore a tot el mon córrer jo també vaig apretar a córrer hi havia gent morta per el terra tots anaven a una base militar quan vam aplegar no hi havia ningú però van aparéixer uns helicòpters que ens van arreplegar i ens van donar armes.
Es va fer de nit i vam eixir a matar però ningú sabia a que ens enfrontavem, per això anàvem en pell de gallina. Es va fer de nit es van encendre els llums de les faroles. De sobte, PLAS!!! es van fundir els llums i es va sentir AAAAAAH! va xillar una dona.
Vaig encendre la llanterna i estava ple de zombis, vam començar a disparar i... van morir. Jo vaig sobreviure,
però molta gent no.

Text escrit per Luis Calero. 6èA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.