divendres, 16 de novembre del 2012

Companyerisme

Un dia estava jugant el meu equip favorit, el Villarreal, que anava 2 a 1 guanyant. De moment, estava Marcos Senna apunt de marcar i un defensa de l'altre equip li va pegar una patada i jo vaig cridar defenent-lo. Van passar dos dies i a la televisió van dir que estava lesionat i jo li vaig enviar cartes d'ànims, però ell no em va respondre. A l'endemà jo estava esperant i tampoc. Un dia li vaig tornar a enviar una altra carta i tampoc. Al final el vaig veure pel carrer i tenia vergonya. Ma mare em va ajudar i li va dir que era jo el que li escrivia. I a més d'uns agraïments i una abraçada, em vaig emportar un autògraf.

Text escrit per Adrià Gonell. 5èA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.