dimarts, 6 de novembre del 2012

Solidaritat II

Una vegada estava en un parc quan de prompte un xiquet va insultar al meu cosí xicotet. Jo l'havia de protegir, el xiquet era més gran que el meu cosí, però no més gran que jo. Així que li vaig dir:

Deixa al meu cosí o li ho dirá a ta mare.

Ell va dir que no.
No és veritat que vages a dir-li-ho a ma mare.

El meu cosí va dir:

Sí que és veritat, ella sempre m'està defenent.

El xiquet se'n va anar corrent i plorant, però jo li vaig dir que plore, però que es pose amb els xiquets i xiquetes.
Des d'aquell dia el xiquet ja no va molestar als altres
Gràcies a mi els xiquets dels parcs poden jugar tranquil·lament i el xiquet ara juga amb ells.

Text escrit per Esther Tierraseca. 5èB

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.