divendres, 16 de novembre del 2012

Paciència


Fa dos anys estava al parc d'Orpesa amb els meus amics i ens vam trobar un gatet. Me'l vaig quedar jo i li vaig ficar pinso de la meua gossa mullat en llet perquè era una bebé i no podia mastegar. Aleshores li vam fer un llit amb cartó, i un coixí i estava molt agust. Fins que un dia la meua gossa va passar per davant d'ella, li va arrapar, amb sang i tot. Ho vaig veure i vaig anar a curar-la. A l'acabar de curar-la em vaig ficar nerviosa però vaig tindre paciència. Vaig contar fins a deu, li vaig fer una carícia i li vaig dir que no ho tornara a fer. Finalment ja era diumenge i tenia que anar-me'n. Li vaig comentar als meus amics si se'l podien quedar. Però al final se'l va quedar el cosí d'una amiga.

Text escrit per Elena Almela 5èA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.